Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

MIn Gotlands resa dag 6

Av rudol127 - 6 oktober 2013 22:00

Hey hey hey bloggen!!! Jag missade festen inatt jag försov mig, jag har sovit i mer än 24 timmar, tror jag :-S, say what!!! Men nu så är jag glad och utvilad och tänkte att åka och se Gotlands raukar , lol no hahah där fick jag er jag ska gå och supa ti hi , jag träffade några tjejer på den senaste festen som bjöd in mig att till deras place för att supa WOO WHOO, men den här gången så ska jag följa mitt eget råd och inte supa på en tom mage ti hi :-P. Hey Hey Polisen kom #sadface de sa att vi var för högljuda och var tvungen att gå . Jag sitter nu på parkbänk mitt i Öster full som satan och har ingen aning om vart mitt hotell är, well gg. Men va fan de är väl bara att snubbla sig tillbaka till hotellet, jag tror den ligger antingen vid hamnen eller sjukhuset, well jag får väl dra en liten YOLO och köra ole dole doff ti hi, bye bye love youha puss ti hi. Hick.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rudol127 - 7 oktober 2013 22:00

Hey hey hey bloggen, hur mår ni? I don’t realy care ti hi. Jag hittade tillslut till mitt hotell, det visade sig att jag inte satt på Öster utan på trappen till mitt eget hotell!!! Haha vilken fail!!! Idag är min sista dag och jag tänkte skämma...

Av rudol127 - 5 oktober 2013 22:00

Hey hey hey bloggen. Jag har precis vaknat med värdens värsta huvudvärk och var bara tvungen att dela med mig så att ni också kommer att lida med mig ti hi, nej men ett pro tip om du vill leva ett awesome liv som jag har så att innan ni ska festa så ...

Av rudol127 - 4 oktober 2013 22:00

Hey hey hey bloggen!!! Idag är det fest woop woop, jag ska gå ner till kallis där Gotlands största fester händer WHO HOO, såklart så är det bara de fina och perfekta som får komma in där, såna som jag. Jag har klätt mig i min genomskinliga skjorta, d...

Av rudol127 - 3 oktober 2013 22:00

Hey hey hey bloggen!!! Jag var på stranden igår men det var så mysigt att jag bara inte hade något val än att åka dit i dag också, så nu sitter jag här på stranden nere vid Visbystrand så att ni kan se hur jag är in action liksom ti hi. Så nu sitter ...

Av rudol127 - 2 oktober 2013 22:00

Hej hej hej bloggen, jag är nu på GOTLAND WOOOP WOOOP. Jag har precis vaknat i mitt lyxiga hotellrum nere vi hamnen, det är så frech att inte ens kungen kan ha råd med den xD. Ni som undrar så var det såklart pappsie som pröjsa, han är väll fortfaran...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards